søndag den 2. juni 2013

Forelskede snegle på sweateren :-)

I vores gårdhave er der fantastisk mange snegle, hver eneste gang det har regnet. Jeg mener ikke bare et par stykker, men flere hundrede af de dér små søde snegle med hus på ryggen. Skrubben er helt vild med de små sneglebasser, selvom han ikke helt tør bære på dem af frygt for, at de skal titte frem fra huset og slime på hans hånd :-)
Derfor kom jeg på at lave et hønsestrikdiagram til hans kommende vintersweater. Jeg har jo en svaghed for det retroekstreme, men sneglene får et helt andet udtryk, hvis man bruger andre farver. Jeg har brugt Vital garn fra Hjertegarn, og selve opskriften er fra Garnstudio. Nu skal jeg bare have strikket resten med hjertestriberne, og så er vi vinterklar med kærlighed!



Stemningsbillede fra en dejlig dag med godt sneglevejr i haven...
















Det ser lidt krøllet ud nu, men det er kun indtil det er dampet og vasket, så bliver det fint og jævnt :-)










Diagrammet kan ses her...









Rigtig god sommer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar