tirsdag den 4. juni 2013

Så blev barslen skudt i gang!

I går afleverede jeg min sidste eksamensopgave (nogensinde!) på min kandidat i Sprogpsykologi - jeg mangler nu kun specialet... I dag havde jeg så ca 5 timer at lege i, mens skrubben var i Nøkken (hans vuggestue). Dagen blev til sommertøjssyning i str. 3 år. Jeg har brugt Elsebeth Gynthers 70'er mønstre og stof fra skabet - på nær det fine stof på blusen, der er helt nyt fra stof2000. Nu er der efterhånden kun 13 dage til termin, og det bliver spændende at se, hvornår han kommer ud - ham miniskrubben...
Tynd bomuldsbluse til de varme sommerdage 
- der er nemlig forbud mod bare arme og ben i Nøkken (helt forståeligt!) 
Dog skal der jo stadigt være noget, man kan holde ud at have på, 
når det er allervarmest- det blev til denne :-)


Jeg har en vild svaghed for smækbukser - og -shorts!
De små løveknapper er hjemmelavede i cernit og 
specielt udvalgt til bukserne af skrubben selv...


 Sådan burde alle børnebukser nok i virkeligheden være i modellen 
- lette at få af selv, og ingen diller-daller til at drille, når man løber og leger... De her er et par rigtige legebukser :-) Det var lidt svært at modstå fristelsen at putte noget på, men det lykkedes,og egentlig synes jeg, at stoffet er ret vildt i sig selv,så mere gang i den havde nok været i overkanten ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar